Γιατί να τους το πω - Γιώτα Μουργελά



Γιατί να τους το πω; Θα καίγονται να μάθουν πως ήσουν ίδιος με κείνους,
πως δεν ήσουν δα και κάτι διαφορετικό.
Δεν θα τους αφήσω να σε θυμούνται στα μέτρα τους.
Οδυσσέας Ιωάννου

Πονάω μ' ακούς; Πονάω...
Με πονάει που δεν είσαι εδώ.
Με πονάει αυτή η απουσία.
Με πονάει που συνηθίζω να ζω χωρίς εσένα.
Φοβάμαι μ' ακούς; Φοβάμαι...
Με φοβίζει που ξεχνάω την φωνή σου.
Με φοβίζει που δεν μπορείς να με συμβουλεύεις πια.
Με φοβίζει που συνηθίζω να ζω χωρίς εσένα.
Θυμώνω μ' ακούς; Θυμώνω...
Με θυμώνει που πρέπει να μάθω να συνηθίζω την απουσία σου.
Άραγε να είσαι περήφανος για μένα;
Άραγε να με βλέπεις;
Άραγε να με ακούς όταν κλαίω;
Όχι, όχι δεν θέλω.
Εσύ μ' έμαθες να είμαι δυνατή, να στηρίζομαι στα πόδια μου και να αγαπάω τους ανθρώπους κι ας με πληγώνουν. Να κάνω λάθη και να το παραδέχομαι, να χαμογελάω κι ας "βρέχει" μέσα μου, να μην σταματάω να κάνω όνειρα και να πατάω σε απάτητα βουνά.
Αν μ' ακούς όχι δεν κλαίω...
Χαμογελάω γιατί μπορεί να μου λείπεις, αλλά τουλάχιστον πρόλαβα να γνωρίσω έναν τέτοιον χαρακτήρα και να βάλει ένα μέρος της καρδιάς του στον χαρακτήρα μου.
Χαμογελάω και συγχωρώ ακόμα κι όταν θυμώνω γιατί πάντα μου έλεγες "Μην σκας παιδάκι μου, τα λάθη είναι για τους ανθρώπους συγχώρεσε γιατί κι εσύ θα πληγώσεις άθελα σου κάποιον κάποια στιγμή."

Χαμογελώ και σε συγχωρώ που άθελα σου με πλήγωσες με το φευγιό σου.


Υ.Γ: Για τις ψυχές που μένουν...στην καρδιά μας... και φεύγουν άθελα τους από κοντά μας.

Γιώτα Μουργελά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ερωτευμένοι... - Βαγγέλης Ραπτόπουλος

Δημήτρης Καταλειφός - Πίσω από τζάμια θολά

Κώστας Ακρίβος - Ανδρωμάχη