Για σένα Μητέρα - Γιώτα Μουργελά



Έβαζες ψεύτικες φωνές 
γελούσες κι έκανες πως κλαις
κι εγώ παιδί, α ρε μαμά.
Οδυσσέας Ιωάννου

Μεγαλώνω ΜΑΜΑ...
Δεν έχω πια γρατζουνιές στα γόνατα, αλλά στην καρδιά.
Μεγαλώνω ΜΑΜΑ...
Δεν φοράω ζακέτα όταν βγαίνω ούτε αντηλιακό πριν μπω στην θάλασσα.
Μεγαλώνω ΜΑΜΑ...
Και τα όνειρα μου μικραίνουν.
Μεγαλώνω ΜΑΜΑ...
Κι εκνευρίζομαι όταν μου λες τι να κάνω.
Μεγαλώνω ΜΑΜΑ...
Και δεν έχω χρόνο να βγαίνουμε μαζί.
Συγγνώμη ΜΑΜΑ...
Για όλες τις φορές που σε πλήγωσα και σε απογοήτευσα.
Συγγνώμη ΜΑΜΑ...
Που όταν έρχεσαι να με φροντίσεις γκρινιάζω ότι είμαι ανεξάρτητη πια.
Συγγνώμη ΜΑΜΑ...
Που δεν ονειρεύομαι.
Συγγνώμη ΜΑΜΑ...
Για τις φορές που δεν σε άκουσα κι έκανα του «κεφαλιού» μου με κόστος να αποτύχω.
Συγγνώμη ΜΑΜΑ...
Για τις στιγμές που είχα χρόνο να βγούμε μαζί αλλά προτίμησα να κάνω κάτι άλλο.
Συγγνώμη ΜΑΜΑ...
Που δεν έχω καταλάβει ότι ανεξάρτητος δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποί σου δεν σε νοιάζονται.
Σ' ευχαριστώ ΜΑΜΑ...
Γιατί με προστατεύεις, με προσέχεις, με συμβουλεύεις, με πειθαρχείς, με συγχωρείς και μου δίνεις ευκαιρίες να σου αποδείξω ότι δεν είμαι το κακό παιδί που καμιά φορά οι άλλοι νομίζουν...
Γιατί εσύ ξέρεις... με ξέρεις πιο πολύ απ όλους!!
Να σου εκμυστηρευτώ και κάτι- όχι, όχι δεν θα πω το κλισέ «είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου»- αν μπορούσα να διαλέξω την Μητέρα μου πάλι εσένα θα διάλεγα...

Να τις αγαπάτε της μαμάδες σας κάθε μέρα γιατί είναι τα πλάσματα που σας αγαπάνε και σας στηρίζουν δίχως ανταλλάγματα.
Χρόνια πολλά ΜΑΜΑ!!!


Γιώτα Μουργελά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ερωτευμένοι... - Βαγγέλης Ραπτόπουλος

Δημήτρης Καταλειφός - Πίσω από τζάμια θολά

Κώστας Ακρίβος - Ανδρωμάχη