Ένα κείμενο για εσάς - Γιώτα Μουργελά



Σε κάθε κείμενό μου αφήνω κάτι από εμένα. Ξεδιπλώνω για λίγο τον εαυτό μου και σας αφήνω να περπατήσετε στο άβατο των σκέψεών μου. Μήπως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για σας;
Ναι, για σένα που διαβάζεις αυτή τη στιγμή.
Ξέρω, ξέρω δεν μπορώ να μιλήσω για τον καθένα σας ξεχωριστά ούτε σας ξέρω όλους προσωπικά.
Θα το πάμε αλλιώς.
Σκέψου ότι κάθομαι τώρα απέναντί σου μ' ένα ανέκφραστο ύφος που απλά σε κοιτάζει. Δεν μπορώ να σε κρίνω, δεν μπορώ να επέμβω, απλά σε ακούω.
Τότε ανοίγεσαι, λες λες για ώρες, σκέψεις και λόγια που δεν μπορούσες άλλοτε να ξεστομίσεις, Κάτι σε τρόμαζε, σε απογοήτευε, σε πλήγωνε κι όλο αυτό το βάρος το κράταγες μέσα σου. Γιατί; Αυτό εσύ το ξέρεις καλύτερα από εμένα. Αλλά κάπου πάει ο νους μου.
Ξαφνικά σκέψου πως εξαφανίζομαι σα νεφέλη και τη θέση μου παίρνουν πρόσωπα που ήθελες να τους πεις όλα αυτά. Πολύ καλύτερα ε; Μ' ευχαριστείς κάποια άλλη στιγμή.
Για τώρα δως μου την ικανοποίηση να σε βλέπω χαρούμενο και ζωντανό. Μπορείς να ξεφύγεις απ' ό,τι σε βαλτώνει. Αν έχεις θάρρος μπορείς...


Γιώτα Μουργελά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ερωτευμένοι... - Βαγγέλης Ραπτόπουλος

Δημήτρης Καταλειφός - Πίσω από τζάμια θολά

Κώστας Ακρίβος - Ανδρωμάχη