Τι άλλο θες να μάθεις; - Γιώτα Μουργελά



“Τι άλλο θες να μάθεις για μένα;”, ρωτάς και ταυτόχρονα με σφίγγεις πιο πολύ μέσα στην αγκαλιά σου την ώρα που οι πρώτες ηλιαχτίδες τρυπώνουν μέσα απ' τα μισάνοιχτα παντζούρια.
“Τίποτα, αποφεύγω το παρελθόν και δεν κυνηγάω το μέλλον, ζω για ένα παρόν”.

Ξαφνιάζεσαι, με κοιτάς μέσα στα μάτια και μου χαμογελάς τόσο γλυκά... σαν να άκουσες αυτό που τόσο ήθελες να ακούσεις και κανένας δεν στο έλεγε.

“Γι' αυτό σ' αγαπώ. Δεν με έκρινες ποτέ για τα λάθη μου, με συμβούλευες μονάχα. Δεν απομακρυνόσουν όταν εγώ είχα τα δικά μου, σιωπηρή στεκόσουν δίπλα μου -όπως σε χρειαζόμουν. Να σου πω και κάτι, ούτε κι εγώ ασχολούμαι με το παρελθόν, αλλά το μέλλον μου το βλέπεις στο καθρέφτη σου κάθε φορά που κοιτάζεσαι σ' αυτόν.”

Μου ξαναχαμογελάς και με φιλάς με πάθος σαν να είχες καιρό. Εγώ δεν ήξερα τι να σου απαντήσω, το μόνο που μπορούσα ήταν να σε πάρω μια σφικτή αγκαλιά και να σου ψιθυρίσω στο αυτί “Σ' αγαπώ, είσαι σημαντικός για μένα” και να σε φιλήσω γλυκά στα χείλη.

Κράτησα στην σκέψη μου τ' άρωμά σου και μίσησα πιο πολύ τις στιγμές μακριά σου. Στην τρυφερή, ασφαλή κι αγαπημένη αγκαλιά σου...


Γιώτα Μουργελά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ερωτευμένοι... - Βαγγέλης Ραπτόπουλος

Δημήτρης Καταλειφός - Πίσω από τζάμια θολά

Κώστας Ακρίβος - Ανδρωμάχη