Στη μέση της λεωφόρου


Στη μέση της λεωφόρου
μ' ένα περίστροφο στα χέρια μου
που βράζει
ένας νεκρός και δυο που δύσκολα αναπνέουν
δεν μου έκαναν κανένα κακό
έτσι τους σκότωσα
για ν' αποδείξω την κυριαρχία μου
για να ταΐσω τον εγωισμό
κρέας ωμό και ματωμένο
τώρα όλοι με φοβούνται
μόνο σειρήνες και ουρλιαχτά
με πλησιάζουν.

Συχνά στον ύπνο μου
με είδα να κερδίζω
το έπαθλο μιας ψεύτικης διένεξης
κι όταν ξυπνούσα το πρωί
ήμουν θλιμμένος
γιατί ήμουν άλλο ένα βήμα μακριά
απ' της αλήθειας
τις πηγές τις δροσερές.

Τώρα στη μέση της λεωφόρου
αργοπεθαίνω
από μια σφαίρα που δεν γνωρίζω
από που ήρθε
αλλά στο αίμα μου ξαπλώνω
και ζεσταίνομαι
κι ύστερα όλα απ' την αρχή
τα ξεκινώ.

Θανάσης Πάνου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ερωτευμένοι... - Βαγγέλης Ραπτόπουλος

Δημήτρης Καταλειφός - Πίσω από τζάμια θολά

Κώστας Ακρίβος - Ανδρωμάχη