Μέση Λύση



Πρέπει να βρούμε μια μέση λύση
οι ζωές μας σχηματίζουν γαλλική πλεξούδα
γαλλικοί καφέδες και μπιστρό
σε λιμάνια που περπάτησα μόνος
κρατούν στο όνομά σου
το ίδιο τραπέζι για δύο
που άλλοτε πηγαίνω εγώ
κι άλλοτε εσύ
δεν υπάρχει μέση λύση
δεν υπάρχει λύση
τα παντελόνια μου βρωμάνε σπέρμα
κατάθλιψη και μοναξιά
και μόνο όταν ξυπνάω
ο κόσμος φαίνεται λίγο καλύτερος
σαν άγγελος απ' το κλειστό μου παράθυρο
η ελπίδα και μια ιδέα πληρότητας
καλημερίζουν το ομορφότερο ενδεχόμενο
της ελευθερίας
κι ένα όνειρο που έμοιαζε
πιο ψεύτικο από την πραγματικότητα
και τώρα εξελίσσεται με αργές κινήσεις
πάνω στο κρεβάτι μου
και μέσα σου
πονοκέφαλος που με σέρνει στο πάτωμα
σαν πληγωμένο τέρας
κι ανοίγει τις πληγές μου
σαν πύλες που ανοίγουν
προς έναν αεροδιάδρομο
που τα αεροπλάνα πετούν ανάποδα
πάνω απ' τη χώρα του πουθενά
οι κινητήρες τους ξερνάνε ουράνια τόξα
εφορμούν στο χώμα και καίγονται
τις νύχτες σε βλέμματα ξαπλωμένα
που κοιτούν χαμένα στο ταβάνι
το θλιβερό τέλος μιας ταινίας
κι αδειάζουν σε μια κούπα
όλες τις στάχτες
από καμμένα δάση
βρώμικες θάλασσες
και κατεστραμμένες παραλίες
στη χώρα που γεννήθηκες και ζεις
στα χέρια σου που ανοίγουν
επικίνδυνα
όταν γελάς σ' αγαπάω λίγο περισσότερο
αλλά όταν κλαις
σε θέλω δική μου.


Θανάσης Πάνου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ερωτευμένοι... - Βαγγέλης Ραπτόπουλος

Δημήτρης Καταλειφός - Πίσω από τζάμια θολά

Κώστας Ακρίβος - Ανδρωμάχη