Διδάσκουν κάποιοι... - Stefan George



Διδάσκουν κάποιοι: αυτό είναι γήινο – τ' άλλο αιώνιο...
Κι άλλος διδάσκει: εγώ είμαι η φτώχεια εσύ είσαι ο πλούτος.
Μάθετε ετούτο: πώς το γήινο είναι αιώνιο
Κι η φτώχια ενός στον άλλον είναι πλούτος.
Σβήνει η ομορφιά χωρίς να μάθει τον εαυτό της
Το αιώνιο πνεύμα τα φθαρτά πάνω του αδράχνει
Και παντοδύναμο κι εκείνα αθανατίζει.
Ένα κορμί πανώριο το αίμα μου ταράζει
Το πνεύμα που είμαι το αγκαλιάζει εκστατικά:
Έτσι το κάνουν νέο το αίμα και το πνεύμα
Έτσι το δικό μου μένει κι έκσταση για πάντα.


Stefan George
μετάφραση: Γιώργος Βαρθαλίτης
από το βιβλίο Ποιήματα και Πεζά του Stefan George που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg σε εισαγωγή, μετάφραση και σχόλια του Γιώργου Βαρθαλίτη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ερωτευμένοι... - Βαγγέλης Ραπτόπουλος

Δημήτρης Καταλειφός - Πίσω από τζάμια θολά

Κώστας Ακρίβος - Ανδρωμάχη